Veelgestelde vragen

Ik heb een bestelling geplaatst in de webshop, en geen e-mailbevestiging ontvangen?

Heel vervelend. het kan zijn dat de email-bevestiging in je ongewenste e-mailmap terecht is gekomen. Soms ook wel ‘spam-map’ genoemd. Vind je de e-mail daar, zorg dat ons e-mailadres info@zhigong.nl als veilige afzender wordt gemarkeerd. Zo ben je er zeker van dat je in het vervolg de email wel ontvangt. Je kunt er ook goed aan doen om je spam-instellingen na te kijken. Heb je nog steeds geen email ontvangen? Log dan in op ‘Mijn Account‘, daar kun je controleren of je gegevens kloppen en kun je tevens je adres wijzigen. Ook vind je daar al je geplaatste bestellingen, en kun je je laatste downloads terugvinden.

Waar vind ik ‘Mijn account’ en wat kan ik daar?

In Mijn Account vind je al je bestellingen, downloads en je opgegeven adresgegevens. Ook kun je daar je wachtwoord aanpassen en al je downloads nog eens opnieuw downloaden.